marți, 6 mai 2014

REZULTATE CAMPIONAT EUROPEAN KYOKUSHIN UNION, SPANIA - 2014






            Dupa 4 zile, luni 5 mai 2014 la ora 07.00 dimineata ne-am intors de la Campionatul European Kyokushin Union ce s-a tinut in Lloret de Mar - Spania.
Drumul a fost destul de anevoios si plin de "intamplari' ciudate, avionul de la compania BlueAir trebuia sa plece la ora 15.05 din Otopeni, din motive inca sub semnul intrebarii a plecat la ora 18.45, bineteles ca am pierdut autobuzul pe care al inchiriasem la ora 20.20 deoarece am ajuns in Barcelona la ora 22.30.
A trebuit sa mergem la gara, sa luam trenul si am ajuns langa Lloret de Mar la cativa kilometri in localitate Blanes unde am luat 2 taxiuri sa ne duca la hotel, deci ne-am facut cazarea la ora 13.30 ora Spaniei.
A doua zi am vizitat Barcelona, dar am facut si 2 antrenamente sa ne revenim dupa oboseala acumulata din cauza drumului.

A treia zi binenenteles ca am continuat antrenamentele si am participat la toate sedintele necesare inscrieri in concurs ( sedinta tehnica, cantar, verficare acte...etc), toata lumea a fost in grafic cu kilogramele si sanatatea.

Pe 3 mai 2014, ne-am prezentat apti de marele eveniment, participare la Campionatul European.
La acest Campionat European sau inscris peste 350 de sportivi din 27 de tari precum Rusia, Olanda, Franta, Belgia, Spania, Suedia, dar si tari de pe alte continente :Canada, Chile, Australia.

Primul in concurs a intrat Visan Costin, dupa ce a castigat 2 lupte in a treia lupta a fost a fost invins de un sportiv spaniol la o decizei nedreapta a arbitriilor.

Fetele Marinescu A si Dragan A au intrat in lupta amandoua odata, una pe tatami 4 si un pe tatami 5, Dragan Andreea a castigat prin ippon 2 lupte, ea fiind invinsa de o sportiva din Belgia in finala. Marinescu A, dupa ce a castigat o lupta a fost oprita in optimi de o sportiva din Olanda.

Mocanu Cristian a intrat ultimul in concurs la categoria seniori - 60 kg, el a trecut de un sportiv din Armenia si a fost oprit tot la decizia arbitriilor de un spaniol centura neagra 3 dan care a si castigat categoria.

Deci rezultatetele finale: Mocanu Cristian - loc III, medalie de bronz, seniori masculin - 60kg;

                                    Visan Costin - loc III, medalie de bronz, cadeti masculin - 60 kg;

                                    Marinescu Andreea - loc V, cadeti feminin - 60 kg;
                                    Dragan Andreea - loc II, ViceCampioana European, junior feminin - 60 kg;

Rezultatele au fost foarte bune pe masura muncii din ultimile 90 de zile, si sa nu uitam un cantonament de 30 de zile la Hotel Atlantis cu 2 - 3 antrenamente pe zi.
Prestatia celor 4 sportivi la Campionatul European a fost exceptionala, sportivii au luptat cu daruire si cu mult spirit ei dovedind ca au un potential foarte bun fizic dar si tehnic.

Pregatirea, cantonamentul, campionatele nationale si verficarile nationale au fost sustinute financiar de Hotel Atlantis, CS Nippon Dojo dar si de parinti.
Deplasarea in Spania a fost sustinuta finaciar de Primaria Tulcea, JT Grup, CS Nippon Dojo si de parintii sportiviilor.

Multumim pe aceasta cale tuturor care ne-au sustinut din toate punctele de vedere : d-l Primar Hogea Constantin, d-l Boboc Petre, d-l Tudorache Ionut si parintiilor ce sau implicat.
Osu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu